JENNY - 3/1

Första inlägget för i år, och jag hoppas att alla har fått en bra start på de nya året=) Min nyårsafton firades först hos kemi med brudarna, sen for vi vidare till innervik, och sen tillbaka in till stan igen innan de blev hem gång. Kvällen/natten var riktigt lyckad! För övrigt har mitt jullov varit toppen, har fått träffa massa släktingar, umgåtts med mina vänner, jobbat, tränat och slöat. Känns riktigt jobbigt att lovet börjar dra mot sitt slut, men de känns inte lika jobbigt när man tänker på att de bara är en termin kvar innan studenten! Näe nu ska jag ta och byta om till träningskläderna och bege mig till friskvårds för att gymma lite, igår körde jag ben och löpte i 30 min, så idag blir de att köra slut på överkorppen, har planer på att ha träningverk i magen i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0