LISA - 5/2

Är huvudet dumt får kroppen lida. Har allt för många gånger låtit huvudet bestämma, men det ska det bli ändring på! Jobbar med att lyssna på kroppen och göra det som känns bäst för stunden. Har dragit på mig en förkylning och därför blir det ingen träning. Hade istället tänkt gå en sväng nu före middan, men jag känner bara för att lägga mig under filten och powernapa eller läsa lite istället. Huvudet protesterar en aning men nu ska jag göra det min kropp behöver och som jag egentligen vill. ALLTSÅ, det blir mys istället för prommis. Då var det avgjort! 
Blev värsta analysen... Men ibland måste jag ifrågasätta mig själv lite. Brukar vara rätt klok men ibland undrar man ju.

Ikväll ska jag och några brudar baka cupcakes hos mig. Känns som en alldeles perfekt aktivitet för kvällen. Sen blir det jobb lördag och söndag. Ingen träning inplanerad, men det känns faktiskt skönt. Behöver lite vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0