JENNY - 1/2

Ny vecka och nya tag! Jag har väldigt mycket i skolan just nu men de ska inte komma i vägen för min träning den här veckan. Jag är så sjukt taggad på att hårdköra, och veckan inleds med förhoppningsvis ett boxpass, de var fullbokat så jag har en reservplats så de är inte säkert att jag kommer få att köra, men om jag och emma inte får plats får vi köra på i gymmet ist.

Veckas träning

Måndag – box
Tisdag spinning
Onsdag – styrketräning med fokus på överkropp
Torsdag – spinning
Fredag – core
Lördag -  vilodag
Söndag – styrketräning med fokus på ben och rumpa


Btw fick sommarjobb idag på ett äldreboende här i stan, heltid båda perioderna :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0