LISA

Hello! Jag heter Lisa Karolina Lundmark och bor i Sjungande dalen tillsammans med min mamma, pappa och två småbröder. Som alla kanske har förstått går jag i samma klass som Jenny. Orsaken till att jag alltid har rört på mig beror nog på att alla i min familj är aktiva så det har liksom hängt med. Några idrotter jag har hållit på med genom åren är ridning, dans, fotboll och tillsist volleyboll. Trots att volleyboll var kul kände jag att lagidrott och liknande inte var min grej längre så det blev bara en säsong av det. Eftersom jag älskar träning så har jag inte slutat röra på mig. Nu springer jag, promenerar ibland och går på olika pass hos friskis och svettis. Sedan tycker jag att det är riktigt härligt med skidåkning (utförs) i fjällen vintertid! Förutom träning gillar jag att baka och laga mat, skratta med och åt roliga människor, fika, se på film, läsa och lite annat smått och gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0