JENNY - 27/9

Så, nu är jag vid livet igen. Finns inget bättre än att sova ut och få vakna upp och känna sig helt utvilad. Nu är jag redo för en ny vecka, som tyvärr kommer att innehålla en hel del plugg, men förhoppningsvis så kommer jag få tid över till annat. Saknar att kunna göra alla spontana grejer som man kan göra när man är ledig, att inte ständigt måste ha alltig planerat. Saknar all tid med alla mina nära och kära, just nu känns det som att veckorna bara flyger förbi med skola och plugg, och om man har tur så kanske fredags kvällen bjuder på något trevligt och kan förgylla veckan. Tur att de snart är novemberlovet i alla fall! Men innan dess ska jag idag, jobba lite på simskolan och köra ett box pass på aerobicsstudion. Kommer skriva lite mer om box efter passet=)


Bjuder på en blid på johan och mig från när vi tog skolkortet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0