JENNY - 26/9

Idag har jag väll mått som jag förtjänar! Känner mig sliten som men plockad höna och de är väll ungefär så jag ser ut nu också. Men gårdagen var mycket king! På station var det fullt ös medvetslös och en massa trevligt folk, som vanligt! Kom hem någon gång efter 3 och med tanke på att jag börjar jobba klockan 08.00 på lördags morgonen så fick jag sova dryga 3 timmar, inte så nice! Men man lever bara en gång, så varför missa ut på de som är roligt! Jag överlevde jobbet förvånadsvärt bra iaf, men den stora smällen kom lite senare. Därför har jag spenderat denna dag i min säng och druckit hinkvis med vatten. Nu ska jag försöka vara social med mina medmänniskor, men om jag ska gissa så kommer jag nog sova om dryga kvarten. I morgon blir det mer jobb och träning, förhoppningsvis blir det box! Det var allt för mig för den här gången, peaceout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0