JENNY - 22/9

Sportscamp må vara de mest oorganiserade jag varit med om! De har varit både rörigt och stressigt, men allt löste sig tillslut och de verkade som att barnen hade kul, så jag lyckades väll med mitt jobb ändå. Men jag kan inte förstå hur någon kan dra igång ett sådant här stort projekt med så dålig planering. Igen visste vart de skulle vara varken ledarna, funktionärerna eller barnen. Mitt jobb var att låta barnen få pröva på simning genom att lära dem grunderna och låta dem testa på simning som en träningsform. Men de var inte de lättaste när de till en början skickades in över 40 barn, och jag var helt själv på två banor! Men de var bara att göra de bästa av situationen och höja rösten lite extra. Sen styrde vi upp de hela så att det var iaf drygt 20 barn per grupp. Så efter att ha varit i vattnet typ helga dagen för att visa och lära ut, plus att måsta försöka styra upp alltid för att få allt att rulla på och bli så bra som möjligt, har gjort att jag är helt död i kroppen och knoppen! Så i kväll ska jag inte röra mig ur fläcken, och träning i morgon på morgonen blir inställd! Måste dock ta tag i massa plugg …   HOJ!







Dagens räddning!Skulle kunna äta frukost som varje måltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0