JENNY - 21/9

Känner mig lite sliten just nu, har träningsverk i alla muskler som man kan ha träningsverk i (men alla som känner mig vet att de inte är någon ovanlighet) Är även trött i brist av sömn och känner mig lätt stressad över allt skolarbete, men jag känner ändå att jag ligger rätt bra till. Idag har jag förutom filosoferat på filosofin och kollat på Karros hår och hud i mikroskop, sprungit broarna med Rebecca. Kommer att kännas tomt när hon rycker in i lumpen om en månad, vi som kommit igår så bra med att träna tillsammans. Men jag har ju klarat av att träna och motivera mig själv i alla år innan vi började köra tillsammans så de ska nog gå bra. Tycker oftast att de är skönt att träna själv, få lite egen tid är aldrig fel.

I morgon är det sports camp och jag ska befinna mig i vattnet helga dagen och visa alla olika simsätt och lära ut lite allmänt om simning för alla barn som är där för att pröva på. Ska vara där med skolan och för Skelleftesim så de kan bli lite rörigt men de löser sig nog. Har gjort upp ett pass som borde passa för alla som är där. Tycker sånt här är skit kul, när man själv inte längre kan tävla att i stället få lära ut och vara med på så sätt. Sen ska jag vila både tisdag kväll och hela onsdagen, de kan behövas!  


Den här bjuder jag på, så här ser jag ut i badmössa osv iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0