JENNY - 19/9

Min helg

Fredag – Gymma (arm axlar) flickan som lekte med elden på bio med brudarna.
Lördag – Jobba, gymma ( 30 min på löpbandet plus mage, rygg) gå på stan med brudarna och sen 50 års kalas för min moster, med hela släkten.
Söndag – plugga, jobba, träna box. 


Så nu vet ni vad jag har för mig i helgen, kommer inte känna mig så utvilad tills på måndag dock. Men jag får väll se till att hitta någon tid för återhämtning snart, måste bli bättre på att tagga ner. I veckan kommer vi dra igång mer med projektarbetet, med att beskriva vår egen synt på hälsa och undersöka omgivningens syn, och reflektera över de och på så sätt komma fram till hur man ska kunna finna en bra balans i sin hälsa.  





De är mysigt med höst, men jag saknar värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0