JENNY 13/9

Så nu hoppas jag att allt är packat och klart för nu får jag inte plats med nått mer i ryggan. I morgon klockan 05.40 går bussen mot Ammarnäs. Så ni kan inte vänta er någon uppdatering förrän på torsdag kväll. Hoppas bara att vädergudarna har lyssnat på mina böner och ger oss fint väder, för de finns inget värre än när allt blir blött och kallt. Förutom att packa så har jag idag handlat all mat osv som vi kommer behöva i veckan, sen han jag även hunnit jobba och gått en promenad. Nu ska jag försöka läsa lite filosofi men jag kommer nog att somna efter en mening eller två, lika bra är nog det med tanke på att väckaren ringer 04.00…




Hoppas jag fått en bränna som denna när jag kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0