LISA - 6/10

Man blir alltid lika glad när man kommer till skolan och får veta att läraren är hemma med sjukt barn. Jag hade kunnat börja 14.40 istället för 8.30... Men jag och Jenny tog tag i situationen. Läste i filosofiboken och förberedde mycket inför nästa tema i bloggen. Så vi gjorde då nåt nyttigt av tiden i varje fall. Vi är så ambitiösa, riktiga plugghästar! Men tisdagar är alltid sega och jag har fortfarande inte börjat min lektion. Ska gå och läsa lite mer filosofi nu i bibblan tror jag. Bäst att passa på när det finns tid.
Ska på teori direkt efter skolan sen hem och äta. Imorn har jag ju som sagt 1:a lektionen. Tur att det gick galant igår när jag övningskörde, känner mig inte helt oduglig i trafiken i alla fall.

Nu är det vinter, officiellt. Pappa ska byta till vinterdäck och jag har övergått till långkalsongtider. Slippa frysa jämt. Jättevarmt och gosigt...

Tjuvade en bild från klassbloggen, hade inga på min skolanvändare! Man blir alltid glad är man ser bilder på klassen! =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0