LISA - 4/10

Hann inte skriva nåt igår då jag jobbade 12-21.15 Gick bra, men man märker verkligen att detta är en hockeystad. Mellan 19-21 var det nästan dött inne på kvantum! Så vill man handla ostört ska man kolla in aiks spelschema och bestämma handlingsdagar och tider utifran det. Det skulle nog jag göra...

Idag har jag suttit med filosofin hela dagen och ändå känns det inte som att jag kommit fram till något.. Dagens enda höjdpunkt var mammas nybakta bullar. Hennes bullar är de godaste jag vet! Det är ju givet med bullar en dag som denna! Kanelbullens dag ju! Så har du inte bakat än så sätt igång! Vädret är ju ändå lämpligt för bak just nu. Höstrusk kan man minst sagt kalla det. Men det är lite mysigt ändå. Skulle faktiskt ha velat gå en sväng, lite sjukt kanske. Men jag tycker att det är jättehärligt med alla väder, bara man är rätt klädd. Slipper man frysa och vara blöt så. Nu är det soppa som gäller. Spinning klockan 6. Då ska jag trampa ut alla aggressioner och frustrationer inom mig. Oj oj! Kommer bli perfekt!




En gammal bild på en bulle som jag bakat tror jag.. Inte lika god som mammas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0