LISA - 22/10

Jag var verkligen inte på världens bästa humör igår när jag kom hem (trots positiva veckan). Svenskan kändes jobbig och nej, det var inge kul helt enkelt! Men som tur var så väntade en trevlig kväll med några av tjejerna i klassen. God mat och efterrätt plus en massa prat. Hur mysigt som helst var det! Är så glad över att ha hamnat i en så bra klass, jag trivs. Så nu är jag åter på gott humör, tack vare tjejerna! Det enda som känns lite mindre bra är min hals, det är som att det lurar en liten förkylning där fortfarande som bara väntar på att få blomma ut. Men jag dricker ingefärsdryck och massor av vatten och hoppas på det bästa! Mitt immunförsvar kan inte vara så starkt som det brukar. Kanske beror på att jag känt mig stressad/orolig sista tiden i kombination med alla virus som flyger runt, vet inte riktigt. Men jag vill verkligen inte missa mer träning nu, jag blir ju så glad av den! Så nej halsen, håll dig frisk!

Att jag skriver nu beror på att jag har sovmorgon. Sov i alla fall till halv 8, men jag kände att jag ville slipa till svenskautredningen lite så det blev att gå upp då. Nu ska jag ta mig andra delen av min frukost, kaffe och macka! Senare på friluftslivet har vi fikabuffé så jag får inte glömma kakorna jag bakade.. Viktigt!



Idag tycker jag alla ska skänka en tanke åt Jenny och hennes visdomständer som ska ut. Onda små rackare dom där gaddarna.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0