LISA - 20/10

Tack, tack Matilda! Så snällt av dig att fixa till bloggen!
Blev tvärtrött nu kände jag, vill bara lägga mig och sova! Men det är ju liksom tanken på kvällen så.. Dagen har varit bra. På hälsopedagogiken började vi med att göra tidningar. Jag vet inte men känslan är liksom "tillbaka till mellanstadiet". Fast det gör inget! Har rätt fullt upp med plugg ändå, jag behöver en sådan kurs, annars skulle jag typ gå in i väggen. Tror det kommer bli bra. Sen var det dryghål i 3 timmar. Men jag hade massor att göra så det gick rätt snabbt. Dagens positiva överaskning var helt klart när vi fick tillbaks engC-provet. Jag blev godkänd!! Även om det var på håret. Men jag trodde verkligen att det gick helt åt skogen så det var skönt. Tur att vi gör så mycket olika uppgifter också, då har man en chans att väga upp det dåliga. Efter käk hemma var det ju som sagt den efterlängtade träningen. Det var en annan ledare men det gjorde inget, typ samma pass ändå så att. Kände mig inte som världens starkaste precis, men det gjorde inte heller något för jag hade roligt och det var så himla härligt! Så nu kan jag sluta tjata om att jag vill träna, för nu är det gjort. Haha... 
Kvällsfika blev: fil+müsli, 1 hårdmacka med leverpastej, skorpa och te. Så kan det se ut. Gäller att äta om man vill bli stor och stark.




Nu väntar sängen och New moon! (Och positiviteten fortsätter!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0