LISA - 19/10

Var just på en liten kvällspromenad i snön/regnet (?). Behövde lite frisk luft kände jag. Har hittat den perfekta 45-minutersrundan som passar mörka ruskiga höstkvällar då man helst inte vill gå för långt eller där det känns öde och nersläckt. Huvva! Tur att man har mp3:n med... Annars skulle jag bli lite mörkrädd tror jag minsann. Har faktiskt lyckats skriva lite på svenskan ikväll, inte mycket men mer än vad jag trodde att jag skulle skriva. Över förväntan alltså. Hinner skriva på hålet imorn + onsdag förmiddag och eventuellt lite på tordag med. Hoppas bara det blir nåt utav det, känns lite småjobbigt med alla källor hit och dit.
Mitt mål den här veckan är att behålla den positiva känslan jag har just nu. Inte klaga på en massa onödigt. Jag behöver glädje och energi nu, ska försöka fylla på med allt sånt och inte tänka på allt som är jobbigt och blä. Nej nu är det pepping som gäller! Bara för att det är höst finns det ingen anledning att deppa. Blir ju så trist då. Bara några dagar till lov, det om något är väl kanon?! Och imorn är det äntligenäntligen skivstång puls!! Som jag längtat.

Nu ska jag ta mig lite kvällsfika! Kan inte sova utan att äta nåt på kvällen, även om det bara blir nåt litet ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0