LISA - 17/10

Gick broarna runt på förmiddan tillsammans med mamma. Sen var jag på stan och kollade in rail-tävlingen bland annat. En enda stor färgpalett kan man säga med massa grabbar och några tuffa tjejer. Fikade på Lilla Marie också, väldigt mysigt! Men mycket folk. Shoppade en jacka. Precis som jag ville ha den, fanns på stadium! Så det blir perfekt i vinter. Nu blev jag sådär seg och trött, men det är väl tillåtet gissar jag. Kaffet gav som ingenting tror jag.. Blev typ motsatt verkan. Nu ska jag hjälpa till med middan. Kyckling av nåt slag. Börjar bli hungrig så det blir gott! Har inga planer för kvällen.. Imorn ska vi då grilla korv! Om vädret tillåter. Nej, mamma väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0