LISA - 13/10

Fick jobba hemma både på filosofin och engelskan. Riktigt bra! Hann dessutom skriva ganska mycket på filosofin, gjorde i princip klart första frågan och började på andra. Och engelskan gick ganska fort att göra. Känns bara hur svårt som helst med prov på fredag. Visserligen slipper man plugga en massa till det (läsförståelse), men det är ganska mycket att hinna på den tiden. Jag brukar inte vara så snabb på sånt. Men det går nog på nåt sätt. Hade tid över efter det så då gick jag en prommenad i solen. Älskar att vara ute och gå när vädret är kanon och man känner hur man får massa ny energi. Sen drog jag på teorin, åt middag, förberedde svenskaredovisning, såg TV och nu ska jag duscha och sova! Mitt hår är minst sagt fett. Men måste sluta tvätta det varje dag, det blir så torrt av det ju. Eftersom det är så mycket annat i skolan nu blir bloggen lite bortprioriterad. Vi kommer nog tillbaka med mer läsning nästa tema, som är självkänsla. Det är viktigt så det kommer bli intressant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0