LISA - 12/10

Djuriskt kallt när jag cyklade hem från skolan. Kändes som minus 20, vilket det självklart inte var men det var sådär rått i luften och jäkligt. Såna här dagar undrar jag alltid varför vi bor just här.
Ska inte skriva mycket alls nu. Har tänkt vara duktig och skriva lite filosofi och göra lite av engelskan sen. Det är liksom prio 1 just nu.
Med tanke på kylan är mitt mål denna vecka något som inte har ett dugg med hälsa att göra. Eller jo, kanskel lite. Kan ju inte vara sunt att darra som ett litet asplöv hela dagarna, om jag tänker efter. Jag ska köpa en sån här varm lång jacka som alla andra tjejer har. Jag bryr mig inte ett dugg om att alla har samma. Orkar inte med kylan helt enkelt. Helst brun typ. Fast jag tror inte att det finns. Nu blev det modeblogg av det här och det är ju not my kind of thing så äsch! Filosofi var det ju!


expedition womens parka 501148 040 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0