JENNY - 8/10

Nu har Emil äntligen blivit frisk efter att ha lega hemma i en vecka, dessvärre har Lisa åkt dit. Emil vet inte än om de var svininfluensan han hade och jag hoppas verkligen inte att de är de Lisa har! Och med tanke på att så många av mina nära är sjuk just nu och några av dem har svininfluensan, så börjar jag bli lite smått orolig, för just nu hinner jag inte med att vara sjuk! Så just nu håller jag på att tagga till mitt immunförsvar med massa c-vitamin, vatten, träning och vila!  Så att de ska kunna stå emot alla dessa basilusker!  Kl 17.00 är det box med Rebecca som gäller, sen ska jag hem och bara ta det lugnt. Fast jag borde egentligen plugga, men vi får väll se om jag orkar ta tag i någonting sådant. Satsa på en tidig kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0