JENNY- 7/10

Dagen började med ett core pass följt av lite styrketräning på gymmet. Sen for jag hem för att käka och sova lite till, började inte förrän 11.40 vilket är riktigt skönt. Efter skolan har jag inte och kommer inte heller göra så speciellt mycket, hade tänkt ta tag i lite städning och lite plugg bara. Men kl 21.00 så ska jag sitta bänkad framför tv:n  för då är det Grey´s, älskar verkligen det programmet! Finns ingen annan serie som jag följer så slaviskt, jag är fast men jag vill inte komma mig loss! Näe nu ska jag skriva lite om alkoholens effekter på träning, som jag kommer att lägga upp här senare i kväll eller i morgon, sen blir det fram med dammsugaren!   

Btw så här ser jag ut när jag ska försöka flyga under en kubbmatch på guldvallen på midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0