JENNY - 5/10

Just nu känner jag mig sjukt less på filosofin (sorry Daniel om du läser de här) fast man kan väll säga att de är att plugga som jag är less på. Hinner knapp göra nått vettigt om dagarna för de är så mycket i skolan nu. När jag kollar mig omkring i mitt rum så är de nog de som får lida mest, för att städa är just nu längst ner på min prioriteringslista. Men i kväll ska filosofin skickas in och jag är nog snart klar, sen har jag gjort klart idrottsuppsatsen och Ammarnäs loggboken och kvar är då bara nästa filosofi uppgift och nkb provet nästa vecka. Så efter i kväll kanske jag kan gör nått annat än att sitta här hemma och häcka med allt plugg. Näe nu ska jag sluta klaga jag är ju frisk i alla fall. De känns som om alla är sjuka just nu, så jag ska passa på att njuta av att slippa vara snuvig och ha rethosta, och jag tackar mitt immunförsvar för att de har klarat av att stå emot alla smittor hitintills. Btw så har jag träningsverk i hela kroppen som alltid efter boxpassen. Så de passade ändå rätt bra att jag skippade spinningen idag för att plugga. Man måste ju tänka på att kroppen ska få återhämta sig också. Näe nu ska jag återgå till filosofin och diskutera den fria viljan, orsakslagen, och om det finns någon materiel yttervärld.  

Bort med höst, mörker och kyla och hit med snö, vinter och jul =) Börjar bli övertaggad inför slalomsäsongen !

Bjuder på ett hopp från plogad snöhög en vanlig vinterdag.












  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0