JENNY-3/10

Hellu! Gårdagen rullad på i ett. Började med ett morgonpass core och sen lite styrke. Efter träningen for jag hem och käkade tacos för typ 5 gången i veckan, jag blir aldrig less! Älskar hur man kan variera det så mycket genom att ha olika fyllningar, om inte inte har prövat kycklingtacos så gör de! Sen blev det att plugga i sinnen, för att kl 12.00 skulle jag och brudarna med bussen till Umeå, för lite shopping och annat kul. Vi var framme vid två tiden och hemma vid åtta. Så när jag kom hem var de bara att svida om och fara vidare till FL-festen i nyhamn. De var mycket trevligt och jag var chaffis. Idag har jag hunnit jobba, sova och skrivit lite på min filosofiuppgift. I kväll blir det knytkalas med mina kära vänner i Örviken. De ska bjudas på kladdkaka, chokladbollar, cupcakes och massa annat gott. Nu är de helg och jag tycker de är viktigt att man verkligen ska få njuta av allt gott som finns utan att behöva känna någon ångest. Om man håller sig till nyttig och hälsosam kost under veckorna, som är anpassad till en själv och hur aktiv man är, tycker jag de är lika viktigt att man ska få njuta av de goda under helgen. Inte som något belöningsysten utan just för att de är gott och livet är till för att njuta! Så ut å njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0