JENNY - 30/10

Just nu har jag sån lust att kasta ut datorn genom fönstret och sen springa ut och hoppa på den tills den inte längre existerar! Fast de är klart den kommer nog inte börja funka bättre för de. Men jag blir rent ut sagt tokig när min dator ska hålla på att lagga hela tiden. Den stänger av sig få fort jag sätter på den, och om jag har tur kan den funka i 10 min eller så, innan allt hakar och den börjar tjuta och de ända som går att göra är att stänga av den… Nej jag och min dator är inte vänner just nu! Så ni får ursäkta att jag inte har kunnat vara så aktiv och skriva, eftersom jag bara hinner skriva några rader innan den dör igen. Men som tur är så ska Magnus (mammas kille) fixa den i morgon. Så jag håller tummarna att vi kan bli vänner igen efter helgen, jag och datorn alltså. För de blir inte speciellt kul om de nu skulle vara så att de som är fel inte går att fixa, eftersom vi har massa olika skoluppgifter som jag har på datorn. Men jag har sparat allt på olika ställen så att jag kan komma åt alla nödvändiga dokument ändå, men de blir lite svårt när jag ska plugga och skriva på uppsatsers osv hemma, och jag pallar inte sitta på skolan och skriva hela tiden. Men jag tror ändå att de kommer gå att lösa på nått sätt.  


Igår körde jag ben/benpress och 30 min intervall på löpbandet, så mina ben är spagetti idag. Efter träningen så gick jag på stan med empa och rebbo för att köpa de sista inför halloween. Jag ska vara Lady Gaga och har värsta outfiten, har dock inte prövat allt tillsammans så jag hoppas de ser bra ut. Lägger förhoppningsvis in bilder sen på hur de såg ut. Nu ska jag börja göra mig klar inför kvällens äventyr. De börjar med att empa kommer hit efter maten och hjälper mig att göra mig klar, klippa peruken osv. Sen ska vi fara till Olivia och förfesta innan vi ska på station! Är taggad till tusen, de ända som känns jobbigt är att jag jobbar i morgon på morgonen… Men man lever bara en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0