JENNY - 27/10

Igår kom jag hem med en klänning från monki, en grå mc jacka från h&m, en transparant leopard blus och ett par örhängen. Känner mig nöjd med mina köp, känns dock lite jobbigt att jag har gjort av med så mycket pengar. Men om man kämpar sig upp varje lördags morgon så förtjänar man att få unna sig lite ;) . Idag har jag för er som ville veta städat min garderob, gått på stan med empa och frida (för att försöka hitta de som behövs inför halloween), sen har jag även gymmat med emil, lagat middag åt familjen och nu är jag på väg till waynes för att fika med min barndomskompis som jag inte träffat på jätte länge. Efter de så beger jag mig till hamn för att umgås med brudarna och för att sova hos pappa. Peace!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0