JENNY- 20/10

Idag när jag gick till skolan höll jag på att trilla typ 17 gånger, de är glashalt! Men de är inte så konstigt med tanke på att de regnade igår och de är nollgradigt nu. Efter att ha skrivit på svenska uppgiften efter skolan så blev det ett varv runt broarna med min kära iPod lite senare på kvällen, sen satte jag mig framför tv:n och knaprade på frysta blåbär och hallon. Nu har jag lunch och sen NKb, efter de blir de en sväng på stan för att föröka fixa allt till halloween. De som är kvar av dagen kommer gå åt till att skriva på svenskan och träna, blir att gymma på friskvårds med emil.  


En vän som aldrig sviker, eller jo de skulle vara om batteriet tog slut.







Ps. Tack kemi för bloggdesign :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0