JENNY- 15/10

Idag har jag befunnit mig på skolan mellan 09.00 och 16.00. Under den tiden har jag haft NKb prov, historia, ett fett hål och sen friluftsliv. När jag kom hem från skolan var de bara att byta om till träningskläderna och trycka i sig en banan för att sedan traska iväg till aerobicsstudion för ett box pass med Rebecca. Sen har jag inte hunnit så mycket mer än de, förutom pluggat lite filosofi och käkat hemmagjord smörgåstårta.

Just nu känner jag mig riktigt på topp, har inte varit det minsta sjuk på över ett halvår. Träningen går riktigt bra och alltig känns så lätt (förutom allt skolarbete som är rätt sjukt jobbigt). Men med tanke på att alla andra är sjuka och hängiga (min syrra har typ svinis, en sån här gång är det tur att hon inte bor hemma) så börjar jag bli orolig för att även jag ska dras med och bli smittad. Men jag har bestämt mig att jag minsann ska ha en förkylnings fri höst! Jag tror att en god inställning, positivt tänkande och en mental förberedelse ändå är de bästa för att motverka sjukdom och trötthet. Med de här sagt, hoppas jag att jag inte vaknar upp med en fet förkylning i morgon. God natt!    


Krya på dig syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0