JENNY- 14/10

Min vilodag blev till en plugg dag, eftersom jag har NKb prov i morgon och när jag började läsa igenom allt igår insåg jag att de var mycket mer vi skulle kunna än vad jag trodde. Så jag har pluggat i sinne hela kvällen, men nu tror jag att de börjar sitta. Har för övrigt sjukt mycket träningsverk i mina armar och runt skuldrorna trots att de var spinning och ben jag körde igår, men de måste vara för att jag även körde chins, lyckades med 15 st på rad! Jag minns när jag gjorde chins för första gången och knappt klarade en, de är alltid kul när man ser att träningen ger effekt! 

För er som inte vet vad chins är så är det när man drar sig upp med armarna, som på bilden nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0