JENNY- 12/10

hellu, just nu sitter här på skolan och försöker fördriva lite tid för som alltid på måndagar har jag ett fett hål på 3 timmar. Har en massa skolarbete så de borde ju inte vara några problem, men då måste man ha orken också, och de är nu den jag sitter och väntar på. Igår bytte jag däck på bilen för första gången (med lite hjälp av emil), så nu skulle jag inte vara helt körd om jag skulle få punka ute i ödesmarken iaf. De var nog de ända som var värt att nämna av den dagen, för resten spenderades framför tv:n, förutom vid några fåtals stunder då jag gjorde försök till att plugga lite. Efter skolan blir de att fara ut å springa med rebecca en sväng, sen ska jag ta tag i allt plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0