LISA - 5/11

Kör en lista, för omväxlingens skull.
Dagens...
Lyx: sovmorgon och god ordentlig frukost
Utbrott: Kedjan hoppade/fastnade på väg till skolan. Jag var stressad nog som det var... Började typ gråta. Nu är cykeleländet inlämnad på uppfräschning. Borde ha skett för längesen.
Plugg: samhälls. Skrivaskrivaskriva!
Positiva nyhet: nya friluftsläraren verkar kanon, glad och trevlig.
Svett: kombipass
Konstiga: Började blöda näsblod under spinningdelen. Det forsade så jag fick gå ut och proppa igen näsan med en papperstuss (såg ut som det varit blodbad inne på toan sen, nice.) Blöder ALDRIG näsblod. Har gjort det en gång och då var jag typ 3 år och föll med näsan före i asfalten. Kan bero på att jag varit förkyld, vet ej. Äckligt var det.
Längtan: Mammas saffransbullar. Inte såna här torra, typ vanliga bullar fast med saffran.
Favoriter: Tofflorna
Mys: Kvällsfika framför sex and the city boxen.
Bästa: fredag imorn!

  Snart jul igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0