LISA - 29/11

Spinning, godis, förfest inför station med klassen (minus fest och station för min del), sovmorgon, promenader, saffransbullar, eclipseläsning, luftslottet som sprängdes (bio), naturgodis, svårt att somna, lite plugg, fixat middag.
Lite så har min helg sett ut. 
Avbokade spinningen och har bestämt mig för att fara på core och jympa istället. Har blivit lite för enformig träning senaste tiden och det är egentligen emot mina principer. Blir dessutom mycket roligare att träna om man varierar träningsformerna lite då och då. Så blir det och det ska bli kul! 

Imorgon är vi komplediga så då ska jag och Jenny jobba med projektarbetet hade vi tänkt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0