JENNY - 5/11

Har just tryckt en låda vindruvor och sätt sista avsnittet av inlåst, kommer sakna de programmet! Förövrigt har det varit en helt vanlig torsdag med skola, träning och plugg. Men snart är även denna dag över vilket betyder att de snart är fredag! Och de kunde inte bli bättre än så att jag endast har en lektion i morgon och de är idrott, brottning i skelleftehamn och de är jag och två till från klassen som ska hålla i lektionen. Vi kan ingenting om brottning så därför ska vi köra hårt på olika par övningar och konditionsträning. De blir mycket armhävningar, kullerbyttor och kramar, de ser jag framemot! Sen blir det nog att stanna kvar i hamn för att käka hos pappa och sen umgås med brudarna. Nu ska jag krypa ner under täcket innan jag somnar här, God natt! 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0