JENNY - 23/11

Sorry för min dåliga uppdatering men min dator har laggat järnet i helgen! Men nu värkar den vara vid livet igen. I helgen har jag umgåtts med tjejerna, käkat pizza i kåge, jobbat och tränat. Btw om de var någon som såg Robinson så såg ni skellefte kille Hans, jag tyckte att jag kände igen han och de var ju inte så konstigt för jag har ju hans dotter i simskolan, så han brukar vara där och titta på vid sidan av bassängen. Har funderat på att nästa vecka försöka luska ut ur dottern om hur de gick för pappan där borta, ska fråga: var pappa borta länge? Var pappa glad när han kom hem och fick du massa nya saker då osv. Haha näe jag ska nog följa programmet istället men iaf nu har jag haft både Norrlands gulds snubbes och Robinson gubbens barn i simskolan, och jag vet att de är typ c-kändisar men de är ändå rätt kul! Iaf idag börjar jag 14.10 så jag tog en före frukost promenad i morse och sen har jag även hunnit städat mitt rum. Nu ska jag göra mig klar och sen försöka plugga lite, har NKb prov på torsdag, och en hälsopedagogiks uppsats och ett tal till nationella som måste skrivas i veckan, ska försöka skriva något vettigt här också.  

bjussar på en vimmelbild från balzac 

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0