JENNY - 2/11

Temat självkänsla har nu dragit igång! Jag känner att jag har så mycket att säga och ge inom det området att jag inte vet vart jag ska börja. Jag hoppas att vi genom detta tema på bloggen kommer att kunna informera, inspirera och kanske hjälpa oss själva och andra till en bättre självkänsla och självförtroende. Vi kommer att starta varje tema med vår egen syn på området som vi nu har gjort med vår syn på självkänsla, vi kommer sen att skriva utifrån den och fördjupa oss inom olika områden inom ämnet och komma med tips, information och tankar som förhoppningsvis kan ge er läsare någonting positivt. Btw tar er gärna tid att läsa vår enkät undersökning!


De var tungt att kliva upp och gå till skolan efter en veckas lov, men dagen rullade och nu ska jag dra på mig träningskläderna och pallra mig över till friskvårds och köra ett spinningpass, blir nog att köra lite mage och rygg också. Sen ska jag försöka plugga lite innan jag ska inta sägen och bara slappa! 


Bjuder på en bild på empa och mig bara för att göra inlägget lite roligare ;)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0