LISA - 9/12

Vädret är inte kul på nåt sätt just nu. Ge oss lite snö igen tack! Men annars är läget bra. Fick VG som slutbetyg i eng C/CAE och det känns bara lovely! Kommer sakna det faktiskt... Och Elisabeth.

Min dag inklusive onödiga detaljer:
Lite sovmorgon. Havregrynsgröt med lingonsylt mjölk, mandarin, hårdbröd och lite kaffe. Körlektion med fokus på rondeller. Fiskgratäng på skolan, hade turen att få äta med Lovisa (engeskavän) istället för att sitta ensam. Såg filmen sicko på samhälls, bara sjukt. Vi kom äntligen på ett intro till dundercupen!!! Lite historia. "Cykla" hem. Äpple och te. Plugga historia. Mat med Erik(havregrynsgrötrepris +macka och ägg). Mer historia. Baka hallongrottor och äta deg. Lite TV. Ännu mer historia. Hallon och ananas + te. Och så dator nu då.

Bra med vilodag. Har sovit väldigt dåligt en lång period nu, vet inte vad det beror på. Är nämligen inte alls speciellt stressad eller så, som jag brukar. Vill bara kunna sova ostört en natt! Och nu har jag ingenting bra att läsa heller, eclipse är slut... Måste ha nästa så snart som möjligt!
Imorn har jag historiaprov vilket är sista jobbiga uppgiften innan jul. SKÖNT! Men bara sjukt att vi har en termin kvar av skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0