LISA - 28/12

Längesen jag skrev. Det blev ett juluppehåll vilket verkligen har varit skönt. Jag har fått äta det jag gillar mest på julbordet vilket är tunnbröd med gravad lax, alla goda ostar och sist men inte minst rocky road och annat godis. Lite mindre träning också, vilket också har varit bra. Blev jobb dagarna före jul samt några timmar julafton och annandagen. Men det gick bara bra! Och pengarna kommer se bra ut på kontot sen. Snön har öst ner i många dagar nu som alla vet. Jag tycker synd om traktormänniskorna men annars gör det inte så mycket. Lite jobbigt att övningsköra men annars så. Jag gillar snö egentligen. Och nu slipper jag ju cykla i djupsnö också varje morgon. Lite häftigt är det. Fast inte igår när våra bakdäck hade fryst när vi skulle köra hem efter träningen, det var inte alls kul. Jag var vrålhungrig eftersom jag bara ätit frukost och lite fika under dagen. Farmors köttbullar och makaroner har nog aldrig smakat så gott som då när jag kom hem vid 22. 

Idag har jag haft körlektion sedan gick jag till älvsbacka eftersom mamma överraskade mig med massage hos en kvinna där i present. Det var underbart skönt! Så nu är jag bara sådär behagligt trött och mjuk i kroppen. Ska ta det väldigt lugnt i kväll. Baka en tårta till imorgon och läsa lite. Sen blir det förmodligen en tidigkväll på spikmattan (som jag nu har en egen av! Julklapp..)

Imorgon vaknar jag upp som 18 år! Känns bra att äntligen få komma ikapp. Det blir nog en bra dag med lite god frukost, möjligen ett löppass, slappande och presenter, soppa och tårta här med släkten. Ja det känns mycket bra.

Har inte lagt in några bilder från årets jul än så det får räcka med en gammal snöbild.




Kommentarer
Postat av: maria

GRATTIS LISA!!:D

2009-12-29 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0