LISA - 18/12

Trots att jag varit ledig från läxor och annat skoljobb i veckan har jag knappt suttit något vid datorn. Har haft annat för mig. I onsdags var de flesta i klassen här och fikade, körde julklappsleken och lite sånt. Mycket mysigt. Tänkte att det här är något vi får införa varje år men kom sedan på att detta är sista året i skolan... Julklappsleken var nog ändå höjdpunkten. Tänk att man kan kriga så om saker värda ca 20-30 kronor, riktigt kul! Dundercupen gick inte strålande precis. Vi tjejer åkte ut mot ena FL-ettan, så kan det gå. Kändes trist men dom var riktigt bra och då är det inte mycket man kan göra. Killarna förlorade i finalen på straffar. De var värda att vinna och jag lider med dom. Aldrig kul med straffar, dessutom var väl dommaren inte riktigt med när det andra laget la sin straff.... Tycker vi kan känna oss nöjda ändå, man kan ju inte göra mer än sitt bästa.

Jullov. Känns lite konstigt att det är sista riktiga jullovet. Ska i alla fall försöka göra det så bra som möjligt. Julstämningen har då infunnit sig. Snön och kylan gör det mer äkta på nåt sätt. Ska nog gå en rask promenad nu i massor av kläder. Är inte rädd för att vara ute trots att det är kallt. Cykeln gick däremot väääldigt segt. Slutar rulla i denna kyla.

Inga planer för kvällen än, kanske olle eller så blir det en hemmakväll. Imorgon ska jag jobba, men det är en bra tid så det känns bara bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0