JENNY - MÅL

Att sätta upp mål är bra för motivationen, så om man känner sig omotiverad till att träna så kan man mha av att sätta upp mål, göra de mer motiverande, eftersom man då har något att sträva efter och allt känns roligare om man ser att man utvecklas. Jag har nu tänkt sätta upp lite nya mål för mig själv eftersom de jag tidigare haft har jag klarat av eller är inte längre aktuella.

Mål jag tidigare haft och nu klarat av är

10 chins
50 armhävningar
50 kg i bänk
2 km under 8 min
5 km under 25 min
Simma 50 meter under 30 sek

Mina nya mål är

Uppehålla de tidigare avklarade målen plus
Bänka min egen kroppsvikt 60 kg
20 chins
Starkare bål och bättre hållning
Bli mer vig och smidig – sitta 90 grader och kunna nå tårna – stå upp och kunna nudda marken med fingrarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0