LISA - 26/1

Efter några dagar utan internet är jag tillbaka igen, jobbigt hur beroende man är av internet idag... Smått sjukt men det funkar liksom inte utan.

Jag älskar mitt schema. 4-dagars vecka jämt är guld. Typ helg snart ju. Nu har jag laddat med gott mellis inför träningen kl 17, skivstång puls. Blir härligt! Skönt att kunna ta bilen dit också, lite bekväm blir man allt med körkort.

Ungefär såhär ser min träningsvecka ut:
Måndag: Spinning
Tisdag: Skivstång puls
Onsdag: vila
Torsdag: skivstång och aerobics
Fredag: Eventuellt spinning, annars löpning/prommis beroende på dagsform
Lördag: vila/prommis
Söndag: Spinning och skivstång om jag får plats på passen, hann inte boka... Annars blir det jympa!

Som sagt var ser det rätt enformigt ut just nu, men jag tycker om de passen jag går på så mycket att jag har svårt att byta, de är för bra helt enkelt. Det blir kul med aerobics på torsdag som omväxling! Har inget jättesug efter löpning just nu men eventuellt byter jag ut något pass mot en runda eller vilar om jag känner för det. Vill inte ha alltför mycket bestämt runt träningen då jag vet att jag alltid rör på mig tillräckligt utan att tänka speciellt mycket på det. Alltså känns det som att det är bäst för mig att gå efter dagsformen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0