LISA - 15/1

Första veckan på sista terminen är avklarad. Känner på mig att tiden bara kommer rusa iväg.... Nu hoppas jag bara att jag snart äntligen får hålla ett körkort i handen. Är så less nu. Men jag måste väl också klara det någon gång? :)

Känt mig lite nere idag men det blir nog bättre. Skönt med spinning för att få trampa ut lite arga känslor. Funkar faktiskt riktigt bra som terapi. Snart ska jag fortsätta i terapianda med lite sex and the city. Orkar inte göra något ikväll, är inte på topp precis. Men imorgon blir det att se snabba cash på bio med Elin, jag längtar! Har tyvärr inte hunnit läsa boken som jag gärna hade velat men det blir bra ändå. Får läsa sen istället. Joel Kinnaman är lite av en favorit bland svenska skådespelare så det blir spännande! Ska nog på stan och fixa lite imorn också, byta storlek på spinningskorna jag fick i julklapp bl.a. Kommer lyfta spinningen till högre höjder har jag hört.

Nej, nu ska jag dejta satc-boxen!

Bjuder på en fin bild (tagen från klassbloggen) från den underbara dagen på skridskor med klassen ute i Kallviken/Lövånger igår. Det var helt klart en bra dag med massor av härlig åkning!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0