JENNY - 17/1

Har aldrig haft så ont i örat som jag hade igår. De kom som från ingen stans. Trodde att min förkylning var på bättringsvägen, men ack vad jag hade fel. De är mest troligt att min trumhinna sprack, för fört kom värken smygande och övergick till smärta sen några timmar senare och efter ett ex antal värktabeller så knastrade de till och de rann ut lite vätska, och sen försvann de onda. Idag har jag inge ont alls, men allt låter lite konstigt men vad gör de när jag slipper ha ont =). Så som ni säkert kan förstå blev de ingen träning för mig idag heller. Jag har i stället sätt tv och letat balklänningar. Ska snart gå och lägga mig och hoppas på att jag vaknar upp frisk i morgon. Har sovmorgon till kvart i tolv i morgon, kunde inte bli bättre!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0