JENNY- 16/1

Är helt mör i kroppen från de att vi åkte långfärdsskridskor i torsdags. Men jag måste säga att jag inte trodde att de skulle vara så härligt och kul att åka skridskor en heldag som de faktiskt var. Att åka skridskor måste vara de är jag är sämst på men jag tycker inte att de är tråkigt för de, lite små jobbigt bara att man ska få så ont i fötterna. Vädret var toppen och isen lika så, vi åkte inte på någon längre tur, men i slutet av dagen hade vi åkt närmare 15 km iaf, inte så konstigt att de känns i kroppen. Känner även att jag har en lite förkylning, hade ont i halsen i början av veckan men de har inte blivit så mycket mer än att jag är slut, lite tät i nästan och hostar lite smått när jag ligger ner. Så de blir ingen träning för mig idag iaf, får se om jag känner mig bättre i morgon så kanske de blir att köra lite försiktigt med styrketräning ben rumpa. För övrigt är jag ledig hela helgen så jag ska passa på att ta de lugnt och bara slappa. Igår var jag med brudarna i hamn och bara slöa framför tvn och prata om allt och ingenting, och idag kommer långe man hit och vi ska väll se nån film och käka nått gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0