JENNY - 13/1

Blev ingen träning idag, vaknade upp i natt av att halsen värkte. Men de gick över under dagen så jag tänkte att jag kunde fara å köra lite lugnt på gymmet i stället, men nu är halsen värre igen så de blir att stanna inne i kväll. Hoppas jag inte blir sjuk nu, jag blev ju just frisk? Och i morgon ska vi fara och åka långfärdsskridskor med klassen i Lövånger hela dagen. De vill jag varken missa eller måsta plågas igenom om jag är sjuk men inte tillräckligt sjuk för att måsta ligga hemma. 

Måste komma ihåg att tejpa mina skavsår,blåsor och fötter inför i morgon. De brukar alltid bli lite smärtsamt med skridskor och saken blir inte så mkt bättre när mina fötter är täckta av sår och blåsor!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0