JENNY - 12/1

De blev inge ff promenad idag, körde istället lite mage rygg på morgonen. Efter min enormt långa och hårda skoldag som började 11.40 och slutade 12.40 efter en lektions religion, for jag och Emil och tränade. De blev att köra styrketräning med fokus på armarna, axlarna och rygg. Känns riktigt bra att nu efter några månader på gymmat kunna öka på vikterna och känna att man klara av det. I morgon blir de att stiga upp med tuppen för att fara på ett spinning pass, så nu laddar jag upp med blåbärssoppa. Har dessutom den enda jobbiga skoldagen i morgon då jag börjar halv nio och slutar fyra, och har få och små raster och lunch. Men de är bara att bita ihop och hoppas att man överlever, får inte glömma att packa med mig frukt och kanske en macka, annars lär jag svälta när skolmaten inte brukar mätta mig så ofta och länge.   

Så här taggad var jag före träningen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0