JENNY 11/1

Idag vara första dagen på sista terminen. Jag är inte så taggad på skolan just nu och engelska C känns inte som de lättaste! Men lite lättare känns de när jag har ett rätt nice schema och jag tror att terminen kommer gå fort. Börjar få lite smått panik ångest över balen och studenten bara, men allt löser sig nog. Igår sprang jag broarna i solskenet och idag har jag träningsverk i vaderna, så de vart att springa av sig lite på löpbandet, vart en 20 minutare, sen körde jag mage och rygg. Känns skönt att vara riktigt frisk och kunna köra fullt ut igen. Just nu sitter jag här och käkar hårdbrödsmackor med skinka och keso på, och dricker självfallet oboy till, kan inte bli så mycket bättre! Nu åter till satc boxen, som jag helt och hållet blivit beroende av! =)


Veckans träning

Måndag – 20 min på löpbandet plus mage rygg
Tisdag – före frukost promenad, styrketräning fokus på armar axlar
Onsdag – spinning
Torsdag- box
Fredag - core
Lördag - vilodag
Söndag – springa 5 km plus styrketräning med fokus på ben och rumpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0