LISA - 11/10

Typ samma upplägg på dagen som igår. Gjorde klart fasen efter frukost, känns bra att ha en gjord. Har även hunnit börja fila lite på sista filosofi uppgiften. Men den här känns faktiskt inte lika svår. Lätt att förstå och intressant. Så det kommer nog gå ganska bra hoppas jag.
Imorn ska jag på skolan och jag längtar typ. Vill träffa folk! Blir nog ganska mycket att göra den här veckan. Skola+teori tisdag till torsdag. Men det funkar bra, jag kommer förmodligen måsta vila hela veckan. Ingen hård träning blir det då närmsta dagarna. Men det är som sagt nyttigt att träna på att inte träna också! Även om det inte alltid känns så. Får så mycket energi av träningen och blir därför lite trött och deppad när jag inte tränar som jag brukar.

Nu ska sovasovasova, ingen bra sömn inatt. Vaknade dessutom av att jag svettades som gris. HELT SJUKT var det faktiskt. Har nog aldrig svettats så nån gång, inte ens på spinningen. Och då svettas man ju verkligen på riktigt. Men sen försvann det typ direkt efter att jag varit uppe och rört på mig lite. Trodde nästan att jag skulle bli sjuk igen, men det slapp jag tack och lov! Konstigheter..
Har renbäddat nu. Bland det härligaste som finns typ? Krypa ner under fräscht doftande mjuka lakan. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0