LISA - 9/11

Självklart måste jag hänga på Jennys satsning som gäller positiv inställning. Jag lovar att det behövs! Och speciellt den här tiden på året. Så det blir perfekt!
Och eftersom jag inte ska klaga (vilket jag redan har gjort idag, alldelens för mycket - inte okej!) så ska jag säga att jag har haft fullt upp idag, men fått saker gjorda i alla fall. Det var ju tanken så att säga. Direkt efter skolan for jag till Guldstaden och gjorde faser. Satt där från 2 till halv 6 så jag var rätt gnällig när jag kom hem och skulle äta mamma scans köttbullar (ingen favorit hos mig). Lite engelska och projektskrivande på det. Nu ska jag göra mig en fruktsallad och chaite och sätta på ett avsnitt av satc. Sounds perfect to me! Blir troligtvis en tidigkväll med lite läsning. Har läst ut New moon och börjat på eclipse istället, är riktigt sugen på filmen som kommer nästa helg! Längtar.. Har fastnat i Vampyrträsket som alla andra.

Nej detta duger inte, mina ögon svider typ av datastrålning. Kan inte vara bra.   

Häng på glada veckan med mig och Jenny vetja. Skadar icket!

  Tänkte mig nåt sånt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0