LISA - 22/11

Har varit på strålande humör hela helgen, mycket härligt! Sitter och laddar inför spinning och skivstång nu, blir dubbla pass idag.
Filmen igår var även den strålande, tycker då jag. Många som läst böckerna blev tydligen besvikna över filmen men jag brukar inte jämföra böckerna med filmerna. Tycker liksom att det är två skilda saker. Böckerna är bra på sitt sätt och filmerna på ett annat sätt. Det är också kul att se alla karaktärer i filmen och sedan ta med sig deras ansikten till böckerna. Man får mer förståelse för filmerna när man läst böckerna så missa för guds skull inte att läsa dom! Men jag vill varna för starkt beroende. Och ja, Robert Pattinson är absolut en av de snyggaste varelserna i världen. Känns sorgligt att bara ha 1,5 böcker kvar och att det är så länge till nästa film. Men men. Nu har jag fått skriva av mig lite nörderi, det kan inte vara bra att bli besatt av en bokserie/film på det här sättet. Men det blir mindre tjat om det framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0