LISA - 20/11

CAE-provet kändes ändå okej, men man vet ju aldrig. Bra dag hur som! Lite militärhinderbana med roligt samarbete på gympan sen sprang jag stämningsgårdensrundan när jag kom hem. Gick dock inte så lätt som det brukar, löpningen brukar nämligen flyta på bra. Men idag var benen rätt tunga och dessutom fick jag mjälthugg efter halva sträckan. Det händer inte ofta, det förstör ju hela njutningen med löpningen! Men det var desto skönare efteråt i alla fall. Tycker alla väder passar för löpning, oavsett om det är regn eller sol. Nu ska jag snart hugga in på blåbärspajen jag gjorde tidigare! Yumm.

  Efter lite löpning.

Och förresten. Nu är det bara 1 dag tills jag får se New moon. Tycker förmodligen att boken är snäppet bättre, precis som twilight, men med Robert Pattinson på duken finns det ju inte mycket att klaga på. Har verkligen blivit en twilightnörd. Ojojoj, hur ska det gå efter sista boken och filmen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0