LISA - 19/11

Fick skippa sovmorgon idag då jag hade körlektion 8.15, kändes väl sådär.. Sängen är väldigt lockande i dessa tider. Men när jag väl var uppe gick det bra och körningen kändes helt okej! Snart börjar historian och jag gissar att vi ska fortsätta med renässansen då, men det funkar. Längtar till kvällens träning! Det som är kul nu när jag har tränat skivstång och spinnning regelbundet är att jag märker en förbättring. Lite starkare och lite bättre kondis. Och träningen blir ju ännu roligare när man känner sig i form.

Har inte börjat med svenskatalet som ska hållas på onsdag, känner att det börjar vara dags. Men oj vad svårt det är! Det brukar oftast lösa sig i alla fall. Och imorgon är det ju CAE prov (engelska). Antingen går det okej eller åt skogen. Orkar inte oroa mig för det, bara jag klarar det är jag nöjd! Mycket pluggsnack som vanligt, men det är ju i princip det mitt liv kretsar runt nu. Tur att veckorna går fort.




Skulle villja ha en söt liten bubbla när jag tar körkort. Tomten? ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0