LISA - 12/11

Sitter på skolan och har just skickat in veckans loggbok. Känns bra att ha det gjort! Har nästan ingen tid till det ikväll eller imorgon så det var riktigt bra. Jenny verkar var sjuk så jag hoppas att hon kurerar sig ordentligt och kommer tillbaks imorgon piggare än någonsin!
Snart har vi FL och jag hoppas på roliga lekar av något slag. Indiansmyg eller Mission impossible vore kalas, det skulle typ göra min dag.

Måste bikta mig känner jag... Har verkligen inte haft en klagofri vecka. Fy skäms på mig och förlåt omgivningen! Är faktiskt sjukt bra på att just klaga. Kanske en av de starkaste dåliga egenskaperna jag har och det skäms jag verkligen över. Det måste ske en ändring! Blir nog banne mig ett sånt där armband som Jenny skrev om.

Börjar med att skriva 3 bra saker med den här dagen:
1. Ska få köra mitt favvoträningspass ikväll med bästa ledaren (förhoppningsvis)
2. Dagen före veckans bästa dag
3. Jag har en stor, mysig jacka att cykla hem i sen så jag slipper frysa i minusgraderna.

Nu ska jag be lite till någon gud där ute om att göra så vår dator hemma slutar tjaffsa och bara blir som vanligt igen. Skulle bli så glad då. Tekniska saker ska bara fungera, sjukt frustrerande när saker inte funkar och man har noll koll på teknik.  Om detta räknas som ett klagomål säger jag förlåt. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0